PinBud Romania | Audit campanii
16784
page,page-id-16784,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Audit campanii

Derulați campanii online și rezultatele nu vă mulțumesc?

Nu trebuie nici să vă descurajați, nici să vă schimbați la nesfârșit
providerul de servicii publicitare, până când veți găsi agenția „perfectă”.
Cereți sfatul cuiva de specialitate!

Auditarea campaniilor făcută cu PinBud are două părți majore:

  • Auditul inițial, sau prima parte, gratuită – vă vom spune cu toată sinceritatea dacă putem sau nu putem să vă furnizăm informații care să transforme în bine profitabilitatea campaniilor dvs. Pentru că în faza aceasta vom concentra auditul mai ales pe nișa afacerii dvs. și pe alte variabile externe  (ceea ce se numește în termeni de specialitate „micromediul” de marketing, fără a neglija „macromediul”) care vă pot influența profitabilitatea. Doar o mică parte a auditului o vom concentra pe problemele de implementare propriu-zisă a campaniilor, și doar atât cât e nevoie să ne dăm seama dacă există potențial de îmbunătățire. Înainte de a vedea de ce nu merg campaniile dvs., trebuie să ne dăm seama dacă afacerea dvs. poate avea suficient impact în mediul  online.
  • Auditul final, a doua parte a auditului, este cea care va costa – în funcție de răspunsul găsit la prima parte. S-ar putea să descoperim că afacerea dvs. de fapt nu se pretează pe online. În acest caz auditul se va încheia încă de la prima fază (altfel zis, fără să plătiți nimic). S-ar putea să descoperim, de asemenea, că afacerea dvs. nu poate obține mai mult din online, departamentul dvs. de marketing sau agenția specializată cu care lucrați făcând lucrurile „ca la carte”. Și în acest caz auditul se va încheia încă de la prima fază. Dar, încă din prima fază, s-ar putea să descoperim că în urma unui audit final vom putea să vă salvăm o parte a bugetului, sau să vă creșteți rata de conversie cu x%. Numai în acest caz vă vom comunica un cost al auditului final precum și rezultatele așteptate.

Ce fel de informații vom concentra în auditul final?

  • Informații de natură tehnică:
    – corectitudinea: campaniile dvs. sunt corect setate?
    – extensivitate: se utilizează toate instrumentele specifice fiecărui canal de marketing, la întreaga lor capacitate?
    – integrare: cât de puse la punct sunt fluxurile de comunicare campanii – feedback?
  • Informații de natură practică:
    – targetare: cine și cum?
    – conversie: cum și când?
    – fidelizare: când și (pe) cine?
    – retargetare: (pe) cine și cum?
  • Informații de natură comparativă:
    – poziția principalilor competitori
    – analiză SWOT
    – analiza nișei în general
  • Informații de natură ecosistemică:
    – website-ul, pagina dvs. de Facebook (dacă aveți) etc. – sunt pregătite pentru conversie?
    – mediul intern al firmei: este propice dezvoltării afacerii? De exemplu, multe afaceri online eșuează deoarece în plan intern de ele nu se ocupă persoane calificate.

Important de reținut: în cadrul auditului vom respecta procedurile de confidențialitate și de securitate ale clientului. Nu vom furniza informații unor entități terțe și nici nu vom furniza clienților noștri, în cadrul auditului, informații confidențiale privitoare la alți clienți.

Cine va conduce auditul pentru afacerea dvs.?

Un profesionist cu peste 15 ani de experiență online, dezvoltată pe piețele din România, Canada, Franța, SUA, Marea Britanie, având la baza formării sale profesionale studii universitare de comunicare și marketing, certificat Google & Microsoft.

Urmăriți-l pe dl. Lucian Sârbu sau împrieteniți-vă cu el pe LinkedIn.

google-partner-RGB-search
Google-Anayltics-Logo
BingAds_Accredited_Badge

Solicitați acum un audit. Auditul inițial este gratuit.
Nu aveți absolut nimic de pierdut dar sigur veți avea de câștigat!