PinBud Romania | Website Insights
16786
page,page-id-16786,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Website Insights

Serviciul de website insights te ajută să știi ce face (bine!) concurența ta online.

Cui se adresează?

  • Companiilor care țintesc poziționarea pe nișe puternice, în care fiecare pas greșit costă enorm.
  • Comercianților online care doresc să intre sau să-și crească cota de piață pe nișe dominate de concurenți tradiționali, locali.
  • În general tuturor afacerilor online care țintesc să ajungă la cifre de trafic care se pot măsura în ordinul zecilor de mii de vizitatori / lună.

Metodologie și costuri

În principiu, orice companie poate să-și realizeze singură studiile de website insights dacă are acces la diverse servicii internaționale (de pildă Similar Web) disponibile oricui pe bază de abonament și cel puțin un specialist cu abilitățile necesare.

Diferența este că noi utilizăm deja astfel de servicii, că interpretăm și corelăm datele brute furnizate de acestea, de multe ori fiind complementare. Pentru ca datele brute să fie transformate în informație utilă, noi le sortăm, le adunăm, le comparăm și le ponderăm folosind propriile formule, perfecționate continuu în baza know-how-ului local și a informațiilor concrete adunate în peste 10 ani de activitate în marketing online și după comercializarea a peste 400 de licențe de MRex, inclusiv pentru nume mari din online-ul românesc precum Mediadot, DPAP, Interbrands, Smart ID, Tat Biliard etc.

Costul unui raport de website insights pornește de la 1200 EUR + TVA iar timpul de elaborare este de 2-3 săptămâni, în funcție de nișa studiului, cerințele specifice fiecărui client și numărul competitorilor analizați. Raportul va avea în vedere numai informații din perioada imediat încheiată, nu din trecutul îndepărtat, din prezent sau din viitor (altfel zis, serviciul de website insights nu este nici o prognoză, nici un istoric complet al evoluției site-ului / site-urilor vizate).

Raportul final va conține informații concrete legate de:

  • sursele de trafic, după popularitatea lor,
  • descrierea segmentată a audienței (device, vârstă etc.),
  • estimări detaliate cu privire la implicarea utilizatorilor pe site,
  • reclamele folosite, canale și estimare bugete,
  • cele mai populare cuvinte cheie (organic / plătit),
  • influența pe rețele sociale,
  • și multe altele…

Pentru a-ți face o idee mai clară despre serviciul nostru de website insights, am pregătit un exemplu concret pe care te invităm sa-l urmărești în prezentarea următoare:
https://www.slideshare.net/pinbud/serviciul-de-website-insights-de-la-pinbud

Cere acum o cotatie complet gratuita pentru viitorul tau proiect.
Nu ai absolut nimic de pierdut dar sigur vei avea de castigat!