Marketing online

De ce PinBud?

Pentru că suntem una dintre puținele agenții din România care dețin atât
certificarea Google Adwords, cât și certificarea Bing Advertising (Microsoft).

În plus, deținem și certificarea Google Analytics.

Avem experiență în derularea de campanii publicitare prin Google Adwords,
Microsoft Bing Ads, Facebook Ads, Yahoo Gemini, Sociomantic, LinkedIn Ads,
Etarget și rețele de afiliere (2Parale și Profitshare).

Și nu în ultimul rând pentru că de aproape 15 ani ajutăm afacerile românești
să ajungă acolo unde își doresc.

Google-Anayltics-Logo
BingAds_Accredited_Badge

Costuri transparente. Servicii explicate simplu și clar.

Orice campanie implică cel puțin următoarele 3 tipuri de costuri:

  • bugetul „de click” – acesta este bugetul pe care clientul este dornic să-l cheltuie pentru a atinge rezultatele de marketing dorite;
  • bugetul de setup – acoperă costurile cu configurarea inițială a campaniilor;
  • bugetul de administrare – este un cost recurent și acoperă administrarea lunară a campaniilor.

Pe lângă costurile standard, mai pot apărea și costuri suplimentare, de pildă costuri de creație, în cazul campaniilor de tip display la care clientul nu are realizată partea de creație grafică.

Agenția noastră poate asigura și serviciul de creație grafică pentru banere și alte elemente de display.

Între 75 și 1500 EUR / lună

Pentru administrarea de campanii PinBud percepe un tarif de 15% din „bugetul de click”, între limitele 75 EUR (minim) și 1500 EUR (maxim) pe lună.

Pentru consultanță în domeniu tariful este de 75 Euro / oră pentru colaborări punctuale sau 30 Euro / oră pentru colaborări de lungă durată.

Toți clienții care doresc să transfere către PinBud managementul campaniilor beneficiază de

un audit GRATUIT al contului.

Lucrăm după regulile cele mai stricte ale marketingului digital.

faze-marketing

Fazele standard pe care le presupun serviciile PPC pe motoarele de căutare (Google Adwords) şi în reţelele targetate (Etarget, Facebook Ads, Linkedin Ads etc.) livrate de o manieră profesionistă implică următoarele etape:

  1. Stabilirea obiectivelor de marketing. Specialiștii în marketing vă vor vorbi mereu de triada S-T-P: Segmentare – Țintire – Poziționare. În funcție de acestea se decid bugetul, canalele de marketing, tipul de campanie necesar (display, căutare, remarketing, un mix etc.), strategia, mesajul, perioada și multe altele, inclusiv, dacă e cazul, corecțiile necesare pe website-ul clientului.
  2. Setarea campaniilor: e vorba de realizarea a diverse operațiuni tehnice, specifice: setarea criteriilor de targetare, crearea de variante de ad-uri, crearea de landing-page-urilor (pagini-ţintă), implementarea codurilor de urmărire și remarketing, inclusiv remarketing dinamic sau remarketing prin liste de utilizatori, etc.
  3. Derularea de test a campaniilor: în această fază care poate dura 1-3 luni se monitorizează rezultatele în timp real, se fac corecțiile necesare şi raportarea intermediară, sunt monitorizate conversiile, sursele de trafic profitabil etc., avându-se în vedere în special observarea și corectarea sau, după caz, eliminarea elementelor neprofitabile;
  4. Analiza și monitorizarea continuă: este faza finală și de durată, care urmărește adaptarea permanentă a campaniilor la noile condiții din piață și optimizarea continuă. În cazul în care apar noi obiective de marketing se reiau ciclul celor 4 faze.

Setarea este singura fază în care costurile pot varia.

De aceea, ți-am pregătit un tabel orientativ din care să înțelegi mai bine cât ar putea să te coste setarea inițială a unei campanii online. Prețurile acestea se referă numai setarea unei singure campanii, prin Google Adwords.

  • STANDARD Setup

    • cercetare de cuvinte-cheie 
    • creare listă de cuvinte-cheie 
    • sugerare buget şi preţuri iniţiale 
    • creare anunţuri publicitare (maxim 9 grupuri) pentru search / display 
    • predare la cheie a campaniei 
    • consiliere pentru integrarea instrumentelor necesare urmăririi corecte a conversiilor 
    • supraveghere şi finisarea timp de 5 zile lucratoare

125 EUR

(maxim 2 campanii)

  • GOLD Setup

    • Pachetul STANDARD şi în plus:
    • creare landing-page optimizat sau consiliere personalizată privind optimizarea paginilor existente 
    • creare de reguli automate pentru optimizarea preţului 
    • implementare remarketing 
    • creare banere display (3 variante) 
    • supravegherea și finisarea timp de 10 zile lucratoare

275 EUR

(maxim 3 campanii)

  • PLATINUM Setup

    • Pachetul GOLD şi în plus:
    • segmente avansate de remarketing
    • remarketing dinamic (căutare + display) 
    • campanie GMail 
    • finisarea listei de cuvinte-cheie
    • generarea unui raport profesionist 
    • supravegherea concurenței
    • supravegherea campaniei timp de 15 zile lucratoare

500 EUR

(maxim 5 campanii)

Clientii care incheie cu noi un contract de administrare a campaniilor pentru cel putin 6 luni,

cu plata in avans, primesc GRATUIT pachetul “GOLD” in valoare de 275 EUR.

Cereți acum o ofertă pentru viitorul dvs. proiect. Răspundem în max. 3 ore lucrătoare!