În principiu, orice companie poate să-și realizeze singură studiile de website insights dacă are acces la diverse servicii internaționale (de pildă Similar Web) disponibile oricui pe bază de abonament și cel puțin un specialist cu abilitățile necesare.
Diferența este că noi utilizăm deja astfel de servicii, că interpretăm și corelăm datele brute furnizate de acestea, de multe ori fiind complementare. Pentru ca datele brute să fie transformate în informație utilă, noi le sortăm, le adunăm, le comparăm și le ponderăm folosind propriile formule, perfecționate continuu în baza know-how-ului local și a informațiilor concrete adunate în peste 10 ani de activitate în marketing online și după comercializarea a peste 400 de licențe de MRex, inclusiv pentru nume mari din online-ul românesc precum Mediadot, DPAP, Interbrands, Smart ID, Tat Biliard etc.
Costul unui raport de website insights pornește de la 1200 EUR iar timpul de elaborare este de 2-3 săptămâni, în funcție de nișa studiului, cerințele specifice fiecărui client și numărul competitorilor analizați. Raportul va avea în vedere numai informații din perioada imediat încheiată, nu din trecutul îndepărtat, din prezent sau din viitor (altfel zis, serviciul de website insights nu este nici o prognoză, nici un istoric complet al evoluției site-ului / site-urilor vizate).
Raportul final va conține informații concrete legate de:
Pentru a-ți face o idee mai clară despre serviciul nostru de website insights, am pregătit un exemplu concret pe care te invităm sa-l urmărești în prezentarea următoare:
https://www.slideshare.net/pinbud/serviciul-de-website-insights-de-la-pinbud