Rezultate excelente pentru campania Opera Comica pentru Copii cu Smart Tube TV Ads și Pinbud

Rezultate excelente pentru campania Opera Comica pentru Copii cu Smart Tube TV Ads și Pinbud

Consumul de tv rămâne în continuare principala activitate recreativă a românilor, ceea ce înseamnă că oportunitățile cele mai mari în zona publicității de informare tot aici se găsesc. Dar barierele pentru majoritatea IMM-urilor sunt imense. Cum poți accesa spațiu tv de calitate, câtă vreme minutul de reclamă în emisiunile din prime time pornește de la 6000 de EURO + tva și există mari branduri – le știm cu toții – care pur și simplu te strivesc cu bugetele lor?…

Prin Smart Tube TV Ads problema este parțial rezolvată cel puțin la nivelul Bucureștiului, și cel puțin în cazul accesării gospodăriilor „upper-middle class”. Cu Smart Tube TV Ads orice IMM care vizează un public select își poate face reclamă pe ecranul tv cu prețuri pornind de la numai 0,06 RON + TVA / spot de 20 de secunde. În acest moment Smart Tube TV Ads acoperă circa 32.000 de gospodării din București și știm că e vorba de gospodării „upper-middle class” pentru că:

– proprietarul principal este posesor de smart TV;
– proprietarul principal este posesor de smartphone;
– 88,7% dintre cei înscriși în sistem sunt posesori de abonament de telefonie Orange, Vodafone sau Telekom, NU DigiMobil (abonamentele DigiMobil fiind, la mare diferență, cele mai ieftine de pe piață).

Acest lucru înseamnă că astăzi Smart Tube TV Ads acoperă în jur de 25% din gospodăriile „upper-middle class” din București, ceea ce înseamnă mai mult decât e necesar pentru o masă critică! Conform informațiilor de la Institutul Național de Statistică (recensământul din 2012 și informații actualizate în 2016) în București a fi cca. 770.000 de gospodării. Dintre acestea un maxim de 15%, așadar undeva în jur de 115.000, sunt „upper-middle class” și superior… și Smart Tube se afișează pe ecranele tv a 32.000 dintre ele.

Există și în București televiziuni locale (de exemplu, București TV) dar marea problemă a acestor canale e că audiența lor e foarte mică, pe anumite tronsoane orare chiar spre zero și în prime time mult sub a canalelor naționale. Pe de altă parte, canalele naționale sunt… naționale, ceea ce înseamnă că un advertiser care țintește doar publicul premium din București, nu prea are ce face cu reclamă la Pro TV sau Antena 1 deoarece reclama lui va fi văzută (inutil) și la Maramureș sau Suceava. E ca și cum ai trage cu tunul după muște. Smart Tube TV Ads rezolvă această problemă, deoarece se adresează unei părți selecte a publicului din București, atunci când acesta se află în fața smart tv-ului. Adică, de cele mai multe ori, chiar în prime time!

Tocmai de aceea, înțelegând oportunitatea, Opera Comică pentru Copii – una dintre cele mai dinamice instituții culturale din București – a accesat sistemul în vederea popularizării noii sale premiere, „Madagascar”. Cum ar fi putut o instituție culturală să viseze, măcar, să acceseze prin intermediul ecranelor tv un public premium, folosindu-se de un buget minuscul?!…

Mai jos avem rezultatele. Pe scurt, folosind un buget de numai 1040 RON reclama OCC a pătruns în peste 12.000 de gospodării „upper-middle class”, rata de interacțiune fiind una foarte bună (6,41%) ceea ce arată că publicul select apreciază genul acesta de reclame informative, culturale. Un calcul simplu ne arată, așadar, că un buget de NUMAI 3-4000 RON / lună, adică aprox. 600-800 EURO / lună, ar permite oricărei instituții culturale sau unui IMM să acceseze o masă critică din publicul bucureștean premium pe ecranul TV în prime time – adică fix acolo unde marile branduri „se bat” între ele cu bugete de 6000 de EURO / minut! 

Ești amabil/-ă să le dai și altora acest pont?

 

Despre autor


Cele mai recente articole

1Comment